Little Miss Shunshine


Söndag
Idag åkte vi till gotland, det var en väldigt jobbig resa!
Vi hade sigge med oss och han jamade ganska mycket men inte lika mycket som vanligt.
Vi åkte först taxi sen tåg i 2 timmar sen buss i 2 timmar och sen båt i 3 timmar, vi kom till gotland 00:10.
På båten såg vi Little miss shunshine som var väldigt bra! den rekommenderar jag!
Där ifrån tog vi en taxi.
Sen kom vi hem.
Det var skönt! Vi gick och la och direkt.


Måndag 
Idag gjorde vi mäst ingenting vi var mest hemma, jag läste mest Harry Potter.
Mamma gick ut och shoppade los.
Vi väntade på attt Helga, Annika, Anne-Li och Alice skulle komma.
Dom skulle egentligen komma kl: 21:00 men båten till gotland kunde inte gå för att det var för stormigt,
så dom skulle komma kl: 00:30, vi väntade på dom
När dom kom blev det mycket kramar och pussar.
Jag hade alldrig träffat Anne-Li och Alice förut, men vi blev snabbt kompisar.
Sen var det sova, sova,  natten lång.

Ps: Jag kommer någ inte skriva på länge, men jag skriver när jag kan puss puss <33

 

Kommentarer
Postat av: Nikki

SV: Okej, tack för din röst! :)

2010-01-18 @ 18:41:08
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: alexandra

fett cool blogg du har !!!:)

2010-04-08 @ 00:02:22
URL: http://love-cat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0