Stort, Mörkt och Oslagbart = Ett stort mörkt golv *haha*

Jag och min snygging Elle <33
Nu har inte jag skrivit på JÄTTE länge och jag är ledsen, men nu är jag tillbaka ;) <3

Torsdag
Idag så åkte vi till Förslöv till Clara, det var Nils 18 år dag.
Vi åkte tåg i en timme och på stationen så kom Clara och hämtade oss.
Vi åkte hem till henne, Vi skulle sova i HENNES SUPER MYSIGA SOVRUM, MED ETT JÄTTE STORT FÖNTER I VÄGGEN, JIPPY ;) haha
Vi kom i alla fall ditt och vi åt lite och det kom lite nya people.
Det kom en ganska snygg kille oxå, men jag är så feg så att jag inte vågade prata med honom.
Och plötsligt var han borta, :( synd för mej.
Ja, jag kan ju inte säga att det var värsta roliga, jag låg mest på sägen och läste Harry Potter 7.
 (jag läste ut 6:an på tåget) Fatta så bra den är! Ni måste läsa Harry Potta ;) haha
Sen så ringde jag Elle, och vi pratade om allt, jävlig mysigt asså.
Vi bestämde att vi skulle träffas på midsommar. Jag skulle komma dit lite efter 3, någon gång.
Sen var det bara att sova i Claras JÄTTE SKÖNA SÄNG!!

puss puss god natt era kåtbockar


Kommentarer
Postat av: Emilia

tja ! snygg blogg fan!!! :)

2010-04-08 @ 14:29:54
URL: http://emiliafans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej idag har det varit en jätterolig dag !:)det e fortfarande looovv!!! FATTA LÄGET ASSO!!

2010-04-09 @ 02:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0