Elvira, är vi mer än bara KK??

Fredag, Mysdag
Malin hämtade mig som vanligt. Hon kom så söt och sa att hon höll på att strypas.
Hon hade världens gulligaste klänning (som egentligen var en kjol)
Vi cyklade iväg på våra vakra hästar (som var cyklar) och kom till skolan vackrare än förut.
Vi gick in och satte oss i SOT och väntade på att våra undersåtar skulle komma.
Dom kom och vi började titta på någon tråkigt film(Malin sommande til och med).
Fast filmen var väldigt bra tyckte jag.
Sen var det eget och vi arbetade jätte mycket med våra röster.
Vi sjöng (Jag och Tess) någon låt ur HairSpray. Vi är riktigt duktiga.
Sen var det prov för några, men inte för mig och Malin, för vi e bäst!
Efter det var det lunch. Jag sjöng min kärleks sång, Elloise, till Elvira.
Fast jag ändrade några ord.
Det blev: El-vi-ra är vi mer än bara KK, visa vad du känner, vi måste vara med än bara KK!!!
Elvira blev som galen och våldtog mig med Berit och Berta. *hjälp*
På lunchen var det helt ok mat och jag åt 5 köttbullar (Intresse klubben, in anteknar va?)
Efter gick till baksidan och pratade, Elvira jag älsklar dig!!
Jag kissade nästan på mig av skratt. Hon är så JÄVLA rolig!!
Haha, jag skrattar så fort jag tänker på det.
Sen gick vi in, och JAG fick vara Krister idag på aktuella frågor :D
Dom flesta blev nog väldigt irriterade på mig.
Sen skulle vi åka, vi fick sluta typ 13:10, Jippy.
När vi skulle åka var Albin jätte jobbig och höll fast Elviras cyckel.
Tillslut så kom vi iväg, med lilla tunga Albin på Elviras pakethållare.
Malin och Tessa hade väntat på oss längre ner, så vi hälsade på dom
Så skrek vi hej då till Elvira och cyklade iväg.
Tessa skulle köpa något eller något, så hon åkte iväg.
Sen tävlade jag med Malin så jag åkte jätte snabbt och då.......så hoppade min kedja av.
Jag blev assa rädd och tog ner fötterna och tillslut så stannade den.
Malin hjälpte mig, såå söt!
Hon blev jätte kladdig :)
Nu är jag hemma och har just städdat väntar på att gå och hemta kompisar på Stationen.
Medans tar jag nya ego bilder
image4image5
Nya Bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0