Jag Hatar Bussar!

image10
Samnafatning över Helgen (och Måndagen)

Fredagen
På fredagen var jag med Elvira, Joanna och Tessa i trampebåtarna.
Det var roligt x)
Jag tyckte jag var duktig på att styra, men det tyckte inte dom direkt. Hihi.

Jag sa faktist att det inte var mitt fel, utan sättet jag lärt mig på.

Jag är så van vi båtar förstår ni och på dom är dte tvärt om.
Sen var det hem till hem, och en mormor som väntade på mig.
Middag vid 21:00 och sen TV x) roligt.

Lördag, Bajs på Ryssland!
Shopping dag idag, vi åkte till Trianglen och jag shoppade loss på H&M.
Två JÄTTE snygga Klänningar, som jag redan älskar!
Ett par svarta shorts som jag också älskar:)
Och en Jätte snygg Jacka. :)
Sen var det hem till Erouvision Songcontest(stavining?)
Vi tittade på med spänning, Jag tyckte Danmark var bäst.
Mamma, Mormor och Hilda tyckte Norge var bäst.
Så det blev Röst 1 gång på Danmark och 3 gånger på Norge x).
Men vate Fuck RYSSLAND VANN!!! jag kan inte fatta det, Han sög!!!
Jag fattade inget, jag gick ut på balkongen och skrek, Fan för Bajs Ryssland!

Söndag, BrunDagen.
På söndagen var det sola och stranden som var på listan.
Vi åkte till Ribban och solade mycket.
Jag läste mycket x)
När jag kom hem hade jag en spännande chatt med Mr. M x)
Efter maten var det mycket dator - kanrkande och Sanningens Ögonblick.
 Sen Sova och Sova och Sova. '

Måndagen, Värsta Morgonen.
Jag vaknade som vanligt, det rengnade SKIT!
Vid frukosten sa Hilda att hon skulle ta bussen, det ville inte jag, för jag hatar att åka buss!
Men Hilda tjatade så jag sa ja.
Vi stressade på, och det var 3 min tills buss 08:09 skulle gå så vi sprang.
På vägen kom jag på att jag hade glömmt min väska, jag ringde till mamma.
Sen kom vi till Busshållplatsen. Vi missade 09 innan mamma kom med min väska.
Vi väntade på 16 och när den kom så åkte den bara till MELLANHEDSPARKEN.
Då börgade jag nästan gråta allt gick fel!
Sen gick vi på, jag skulle ta upp buss-kortet och tittade i den, Kortet var inte där.
Mamma hade inte med sig pengar och Hilda hade bara med sig en 10:a.
Så jag sa att jag kunnde cyckla, Hilda visste inte var hon skulle gå av, så jag fick gå på och Hilda fick cyckla.
Det var värkligen jobbigt!!
Sen var det Skola, efter skolan var det hem och säga hej då till Mormor.
Hej till Jasmin och smink smink och sen ego-fota ego-fota (Ni kan se mer på Bilddagboken)
image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0