Kommer du tillbaka i Refrängen?



image1
Tisdag
Idag så var jag frisk, äntligen skulle jag till skolan.
Jag hade varit sjuk och hade varit hemma hela tiden, och spelat Powerbabe XD.
Och så typiska att det skulle vara fult väder när jag äntligen skulle få gå ut!
Jaa, i alla fall som vanligt så kom Malin och hämtade mig som vanligt, min lilla snygging på två hjul.
Hon kom lite sent, så vi cycklade som två små raketer till skolan och kom för tidigt i stället.
På skolan träffade vi lilla Tessa, hon stod så söt och väntade på oss.
Vi gick in och började vi långa resa mot MVG.
Jag låg efter två veckor, men jag jobbade på.
På rasten var det mys, mysigt.  Tessa, Jag, Malin och Elvira gick först till Pilen och köpte goda bullar.
Sen till Statiol och där stanade vi på glass stopp.
Vi gick sen till baksidan och låg där och snackade om allt möjligt.
Malin spelade Guitar Hero på "hennes" mobil och Tessa pruttade på min mage :D.
Elvira satt och gjorde något med blommorna.
Sen var det inn för mig och för dom andra springa 2.2 km på idrotten.
Jag gjorde färdig min planering *stolt*.
Sen åkte jag hem och väntade på att Yasmine skulle ringa och säga om vi skulle vara eller inte.
Men det vissade sig att hon var sjuk :(. Så jag stack hem till Malin och vi åt värsta konstiga måltiden.
Huller om buller med Malin.
Sen Aguly Betty för mig och Dator för Malin.
Sen blev det Desperata Husfruar för oss.
Sen hem till Mamma damp.

Puss Puss Gullisar och jag vet att ni älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0