Powerbabe och Jobbiga Människor

image3
Torsdag
Idag så vaknade jag Halv Åtta. Så jag stressade som fan.
Sen sprang jag ut och kastade mig i Malin armar......noooot.
Jag gick ut och satte mig på cykeln ock cykla iväg.
Men det hade varit romantiskare med det första.
Först var det No, vi i vår grupp hade inte gjort alla frågor så vi fick skämmas. :$
Sen skulle vi ha Tråk spanska. Vi gjorde inget. Jag och Tessa pratade med Malin.
Det hade hänt en sak. Varför ska alla lägga sig i? kan dom inte sköta sitt eget?
Ibland fattar jag mig inte på folk.
Men Malin du vet att jag finns här för dig, när du vill!
Jag ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta.<3<3
Efter No skulle några gulleungar gå, men några stannade kvar.

Jag, Axel A och Albin gjorde fresten av No frågorna *stolt*, jag är en duktig elev!
Sen var det Äklig skollunch, bllläää.
Ut på rast och cykla till Fairplay och byte om, det blev naket, naket.
På tråk idrotten blev det orgentering, tråk, tråkigt!
Men som tur va gjorde ja det med Karolina och då blev det roligt.
Jag och Elvira hade gräs krig, jag tror jag vann x)

Sen hem till Malin och spela Guitar Hero, jag sög:/
Plötsligt kom Viktor, jag jag rymmde till datorn.
Malin och Viktor höll på med privata grejor.
Men det blev tråkigt vid datorn, så jag gick tillbaka och spelade en låt x)
Sen blev vi utskickade, Malin skulle vara med sin pappa.
Hej då till Viktor, som cyklade på sin mini cykel.
Hej till Dator och Powerbaba ;)
I LÖÖÖÖV POWERBABE!
Jaja, nu ska jag spala lite mer Powerbabe och sen sova.

Puss Puss och gånatt, sovgåttt,
Imorgon ´kommer tre älsklingar till mig <3<3 Elle, Lisa och Ami, sen kommer också Adina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0