Tre Perfekta Ordspråk

image8
Söndag, Dampdag med Malin
Idag gick vi up SKIT tidigt!! Jag skulle lämna av Lisa och Elle på tåget.
Vi gjored oss iordning på en halv timme, åt frukost på 20 min och var väldigt tidiga.
Vi gick till Malin och väntade på henne, men hon kom inte så vi ringde.
Hon hade glömmt att ställa väkarklockan, så vi gick utan henne.
Vi åkte till Centralen och jag lämmnade av dom.
Dom skulle typ vänta där i en halv timme, vilket jag INTE orkade.
Sen bar det hemåt till en dator. På dator skrev jag i min blogg.
Malin ville att jag skulle komma och det ville jag gärna, så jag åkte till henne.
Vi åkte till Espreso House på Davids Hall. Jag tog en islatte.
Som INTE var så god! Och Malin tog en F kaffe - någontnig igen.
Hon blev inte heller så nöjd.
Jag tyckte vi skulle råna Espreso House med våra låsas pistoler,
två Frapino (nu kom jag på vad den hette) skulle vi råna, tyckte jag ;)
Sen skulle vi äta på Macdonalds, men vi orkade inte.
Vi cyklade till Gustav och till Burger King, vi beställde massor men när Malin skulle ta fram pengarna,
så hade Malin inte tillräckligt så vi fick åka  där ifrån.
Vi hämtade mina pengar (som jag så klart hade glömmt när vi hade åkt iväg). 
Vi åkte till Burger King på Kronprinsen istället och nu hade vi pengar x) haha.
Vi tog våra matkassar och cyklar och cyklade till Malin's ställe.  
Där hade vi damp, vi kom på att:
Burger King =  Bög King
Macdonalds = Gyllene fågeln.
Sen kom jag på Tre Ordspråk:
Ordspråk 1: Om du snor så behöver du inte köpa, om du köper så har du inga pengar.
Ordspråk 2: Klia dig i Baken om det Kliar i Baken
Ordspråk 3:
Sen var det till Malin och se på Sanningens Ögonblick, vi höll på att dö av spänning.
Klockan 22:00 var det hem och sova.

Puss Puss älsklingar!! Vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0